perjantai 20. tammikuuta 2012

varrella virran uuuulalalaaa

krisse : hahaaaa tänää on ollu ihan tositositosi kiva päivä ja nyt illal oon piristyny ihan kauheesti !! koulus oli tosi mukavaa ja varsinki tiitun ja essin kaa kotimatka :) no sitte illalla kävin ton mun laskukauden starttaamassa mielakassa tyttöjen kaa ja ei kyl nauruu puuttunu siltäkää reissulta! tää ilta on ollu ihan täydellinen oon käyny kaikkii vanhoi muistoi läpi yhen mulle tosi tärkeen ihmisen kaa ja nyt ku aattelee nii tosissaa osaa arvostaa sitä aikaa jolloo oltii tosi paljo yhes! EI VOI MUUTA KU VAA HYMYILLÄ :-)


kaikenlisäks oon ihan innoissaa ku huomeen oon menos tarun ja lindan kaa yhelle studiolle lindan synttäreitten kunniaks ja sit meit vähä kuvaillaaki siel et sielt tulee luultavast vähä ainaki tännekki kuvia. no mut koht meen nukkuu ku lindan kaa päätettii lähtee puol kasi aamulenkille :D:D saa nähä mitä siitäki tulee

kuvasaldo on pieni pahottelen!


virsikirja


kukka


tiuu
järkkyyyy ...

DSC_0604
mun kone lagas jotenki että pahottelen et tää kuva on vinos mut en saanu sitä käännettyykkää :|

1 kommentti: