perjantai 13. tammikuuta 2012

tsalalaaaalaaaaa

krisse : kotiuduin äsken kaupungilta kun kävin ostamas itelleni uuet talvikengät ku en omista ku lyhytvartisii jotka sitte aina hörppää kaikki lumet sisällee ja saan kävellä sitte pitkin päivää läpimäris kengissä et uusii oon kyl jo kauan odotellukkii! nyt viikol ei oo tullu tehtyy oikee mitää kummallista ... oon ollu vaa koulus harkois ja kotona makoillu. no jokatapauksessa tulin tänne nyt laittamaa parit kuvat jotka on tullu otettuu tos viikon aikana, tää on vähän tällänen sekapostaus mut i hope you like! :-)


ugit
tässä olis kuvaa niistä ugeista jotka tänää ostin

KATSE SIVULLE


SUORATUKKA
joo sori ku tää tän kuvan laatu on tällänen kun oon sitä aika paljon
joutunu zoomaillakki yms. mut pointti oli se että tässä kuvassa näätte
ku mulla on kerrankii tositosi suora tukka ku yleensä se on ihan
käkkärässä vaikka mitä tekis ....

TYMHÄ VIRNE


ENKELI

PLUS TÄNÄÄ TULOSSA UUTTA BANNERIA TON VÄLIAIKASEN TILALLE!!!!!

4 kommenttia:

  1. kiva toi virne tos yhes kuvas mis sul on pinkki pipo :D::Dd

    VastaaPoista
  2. Lisää postauksii, oon nyt alkanu innostuu lukee tätä blogii ja vaikutatte tosi kivoilt tytsyilt ! :)

    VastaaPoista
  3. A : haha juu :-)

    A : no toivottavast voitais postailla enemmän ja on tosi kiva kuulla et joku on kiinnostunu näist meijän höpinöistä!:-)

    - krisse

    VastaaPoista